پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طراحی سایت
نوشته شده در شنبه 1 تير 1392
بازدید : 126
نویسنده : طراح ایرانی

امروزه هر کسی بنا به حرفه ای که دارد می تواند با طراحی سایت حرفه و توانایی های خود را در بستر وب معرفی نماید.شما در وب سایت می توانید به معرفی محصولات،اهداف،تبلیغات و... بپردازید.

با طراحی وب سایت حرفه ای و استاندارد کاربر می تواند در لحظه ی اول به هدف سایت دست یابد.یک وب سایت استاندارد باید در تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد.

برای استفاده از وب سایت و افزایش بازاریابی خود باید طراحی سایت بر اساس اصول مینیمالیسم و همچنین بر اساس html (آموزش html ) و  css ( آموزش css ) صورت گیرد. زیرا html از مهمترین زبان ها در برنامه نویسی می باشد و آموزش Css نیز همراه با html می تواند در بهینه سازی سایت موثر باشد.

در این قسمت با آوردن مقالاتی در زمینه اصولی مهم در طراحی وب سایت و همچنین آشنایی با فرایندهایی که در طراحی وب سایت موثر می باشند شما را آگاه کنیم.




سئو در طراحی سایت
نوشته شده در شنبه 1 تير 1392
بازدید : 96
نویسنده : طراح ایرانی

اصول سئو به شما کمک می کند که بازدید از سایت خود را افزایش دهید و همچنین لینک وب سایت خود را در بین موتور های جستجو ارتقا دهید.

سئو

در بهینه سازی سایت شما باید برای هر صفحه از وب سایت کلمات کلیدی وارد کنید.انتخاب کلمات کلیدی مناسب می تواند در حین جستجوی مرورگر لینک وب سایت شما را نشان دهد بنابراین در انتخاب کلمات کلیدی مناسب دقت کنید.زیرا هنگامیکه یک کلمه یا موضوعی را در گوگل جستجو می کنید موتورهای جستجوگر گوگل از بین متن های موجود مهمترین کلمات و همچنین کلمات کلیدی نوشته شده در هر صفحه از متن را برای شما نشان می دهد.همچنین برای بهینه سازی سایت بهتر است با آموزش html و همچنین آموزش css آشنایی داشت.

در اینجا در زمینه استفاده درست از کلمات کلیدی و اهمیت آنها مقالاتی تهیه کردیم که دانستن آنها برای طراحی وب سایت می تواند بسیار مهم باشد.




طراحی وب سایت
نوشته شده در چهار شنبه 13 دی 1391
بازدید : 119
نویسنده : طراح ایرانی

 

طراحی وب سایت

حرفای دلم

 

 

نویسنده مطلب : سعید رجبی
تاریخ انتشار :     29/05/1391
تعداد بازدید :      575
تعداد امتیاز :      1
میانگین امتیاز :  5 از 5

 

مفهوم تگ های HTML :

طراحی وب سایت

حرفای دلم

تگ های HTML برای نشانه گذاری محتويات صفحات به کار می روند و باعث می شوند که مرورگر بتواند تشخيص دهد هر بخش چه نوع عنصری است. هر تگ HTML ، يک بخش ابتدايی و يک بخش انتهايی دارد که هم نام بوده و به صورت استاندارد طبق شکل کلی زير به کار می روند :

< تگ انتها / >    محتويات    < تگ ابتدا >

طراحی وب سایت

حرفای دلم

تگ ابتدايی مشخص کننده آغاز تگ و تگ پايانی ، مشخص کننده انتهای تگ است . هر تگ HTML ، بايد حتما در ادامه توسط تگ پايانی بسته شود . کليه نوشته ها و تگ های ديگری که در بين تگ ابتدا و پايان نوشته می شوند ، محتويات تگ را تشکيل می دهند .

 

طراحی وب سایت

حرفای دلم

انواع تگ :

توجه داشته باشید که شکل گفته شده در بالا به صورت استاندارد می باشد. اما در HTML سه نوع تگ وجود دارد :

  1. تگ‌های یکه. مانند ‎
    ‎ که خط رسم می‌کند.
  2. تگ‌هایی که شروع و پایان دارند. مثل: ‎‎
  3. تگ‌هایی که دارای ویژگی می‌باشند. مثل:

    طراحی وب سایت

    حرفای دلم

متن

 توجه 1 : تگ های یکه را میتوان به دو شکل نوشت که حالت دوم آن استاندارد می باشد :

حالت 1 :


حالت 2 :


طراحی وب سایت

حرفای دلم

نکته 1 : تگ های HTML نسبت به بزرگ و کوچک بودن حروف حساس نيستند ، يعنی تگ های < b > با < B > برابر هستند .

نکته 2 : هر تگ HTML محتویات درون خود را تحت تاثير قرار می دهد . برای مثال تگ < b > برای توپر کردن ( bold ) نوشته به کار می رود و چنانچه متنی بين تگ باز و بسته < b > قرار بگيرد ، توپر می شود .

 تگ های HTML انواع تگ خواص تگ های HTML

طراحی وب سایت

حرفای دلم
 

خواص تگ های HTML :

هر تگ دارای مجموعه از خواص است که ويژگی های مختلف آنها را تعيين می کند . هر يک از اين خواص را می توان در درون تگ ابتدايي معرفی و مقدار دهی کرد . خواص تگ ها را با علامت = مقدار دهی میکنیم و مقدار آن خاصیت را داخل " " قرار داده میشود. بصورت زیر :

متن پاراگراف

طراحی وب سایت

حرفای دلم

تگ p برای ایجاد پاراگراف می باشد و خاصیت Border برای تگ آن حاشیه ای ایجاد میکند. این مثال صرفا جهت آشنایی با طریقه ی نوشتن خواص تگ ها می باشد و در ادامه به معرفی تگ ها و خواص عمومی آنها می پردازیم .

 در صورتی که برای تگی بخواهیم از چندین خواص استفاده کنیم انها را با فاصله (Space) از هم جدا میکنیم :

متن پاراگراف




تعداد صفحات : 36
صفحه قبل 1 ... 31 32 33 34 35 ... 36 صفحه بعد